דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואת הלוואות 

מאת    [ 13/07/2016 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 3635 פעמים ]

הלוואה יכולה להינתן עבור סכום של כמה אלפים בודדים ומנגד יכולה להינתן עבור סכום של 50 אלף ש"ח ואף יותר. בכול אופן, בין אם מדובר על הלוואה גדולה ובין אן מדובר על הלוואה נמוכה, יש צורך לשאוף לקבל תנאי החזר נוחים לצד ריבית נמוכה. יותר מכך, אין רק לשאוף לכך, אלא ניתן לוודא זאת ע"י מערכת שיקולים ובידוד משתנים. כך למשל אם יש צורך בהלוואה על סך 30 אלף ש"ח, (עבור טיפול שיניים, רכישת רכב..),והכיוון הוא הלוואות חוץ בנקאיות, הרי שיש למצוא מספר מועמדים רציניים, ולהתחיל לברר מה כל חברה יודעת להציע עבור אותו סכום הלוואה.

מערכת שיקולים

יש חברות שיודעות להציע ריבית נמוכה אך יחד עם זאת לא מוכנים לאפשר נקודות יציאה, יש חברות שיודעות להציע תקופת החזר ארוכה אך במקביל הריבית גבוהה, יש חברות שיודעות להציע ריבית נמוכה אך צמודה למדד ויש כאלו שיודעות להציע ריבית נמוכה לצד תנאי פריסה נוחים, אך יחד עם זאת לא מוכנים לחתום על חוזה בתום ההלוואה. מכאן שאין אמת אחת עבור כולם ועל כן על כל אחד לשאול את עצמו איזה פרמטר יותר משמעותי עבורו. כך למשל אדם שמצפה לסכום כסף משמעותי בחודש הקרוב, עשוי להעדיף הלוואה בעלת ריבית גבוהה שמגיעה עם נקודות יציאה.

מחשבון הלוואה

מה גובה הריבית שיש לשלם, תוך איזו תקופה נסיים לשלם, כמה נשלם יותר מסכום ההלוואה המקורי בסופו של יום, כמה אנחנו מסוגלים להחזיר כל חודש וכדומה. כל אלו שאלות שאנשים שואלים את עצמם כאשר הם עומדים מול לקיחת הלוואה. במקום להתחיל ללכת לאיבוד עם מספרים או להתבסס על ניחושים, טוב להיעזר בכלי העזר מחשבון הלוואה. מחשבון הלוואה הנו כלי מקוון אותו ניתן למצוא באתרי הלוואות שמכבדים את עצמם ואת הלקוחות שלהם. גוף הלוואות חוץ בנקאיות שרוצה לעזור ללקוח לקבל החלטה מושכלת, ינחה את הלקוח הפוטנציאלי למחשבון הלוואה, כך שהלווה יתחיל להבין את התמונה הכוללת באופן עצמאי.

התנהלות חכמה

מצד אחד ניתן לקבל הלוואות לכל מטרה באופן מהיר ואף תוך כמה שעות, אך מצד שני יש לגלות איפוק ולבחון לעומק מה יודעת להציע כל חברה, וזאת על מנת לחסוך כסף ולמצוא תנאי פריסה יותר נוחים לצד ריבית יותר נמוכה. אומנם מדובר בהשקעה של זמן, אך מצד שני מדובר על התנהלות חכמה שעתידה בטווח הקרוב לחסוך ולמנוע טעויות כלכליות.

יותם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב